Boys vs Girls #4!

HappyNisa

Super Moderator
Staff member
2555 is hier in deze sectie of is hier bij jou thuis? XD

Ooh [MENTION=166]Lily[/MENTION] ik heb een lid dat heel graag wat fanclubs aan wil maken, hij wil wel wachten tot we klaar zijn met alles sorteren XD maar ja van mij mag hij ook nu wel wat aan maken (mag toch niet meer dan 5 xD) 5 meer is niet zoveel meer XD zal ik hem maar gewoon het Go ahead signal geven? (ik zei eerst even wachten omdat we bezig waren met die regels XD)
 

HappyNisa

Super Moderator
Staff member
2557 Yaay lol heb je mijn vraag gezien?

Ik ga zelf eerst even nog wat doen voor mijn werk (echte werk , het werk waarvoor ik betaald krijg xD) en dan kom ik je helpen ;)
 

Lily

Dead is the new alive.
2558

XD Ohhh Ik had je vraag niet meer gezien nee. En van mij mag hij wel hoor~ we moeten toch alle threads even inventariseren nadat we de regels goed hebben neergezet. Daarnaast zijn er ook nog een hoop FC waarvan de eerste post nog moet worden upgedate omdat Kisame/Notorious/Insane die heeft gemaakt.. maar niet meer hier is. Oojhhh ik zag ook dat we twee Naruto FC's hebben... Hmm :/ ik vraag me af wat we daarmee moeten doen.. want in onze Naruto FC is er niet zo gek veels in maar die van AT zijn best wel wat pagina;'s D:

Ga je nu nog werken >? o_O is het niet een beetje laat :eek:
 

HappyNisa

Super Moderator
Staff member
2559 Ze vroegen me of ik wat muziek bij elkaar wilde rapen voor in de zaak XD (ze hebben 7 uur aan muziek, ze willen op zn minst iets van 48 uur muziek hebben XD dus ja toen ze hoorde dat ik nogal een wijde muziek keus had vroegen ze me een lijst muziek te sturen (in delen natuurliujk niet 48 uur achter elkaar XD) mijn baas vroeg of ik vandaga in ieder geval 2 uurtjes muziek kon verzamelen.
 

HappyNisa

Super Moderator
Staff member
2561 Mooi he :D Ik krijg betaald per half uur aan muziek dat ik heb gevonden xD niet veel 3 euro maar toch xD als ik de mogelijkheid krijg al die 41 uur die nog op de lijst moet dan ben ik een rich girl :p
 

Lily

Dead is the new alive.
2562
Dont make me jealous D": Dan verdien je meer dan mij! (ik werk niet :p ) Maar ik denk dat ik spam wel bijna alles heb opgeruimd~ dat ging vlot zeg =D (ik probeer zo min mogelijk of eigk helemaal niets te verwijderen want dat vinden de nieuwe menskes niet zo leuk :'D)
 

Lily

Dead is the new alive.
2564

XD Indeed D": CALL THE GUARDS!!

Also [MENTION=60]HappyNisa[/MENTION]: Ive finished merging threads in Spam <3 so all that is left to do is FC area and Show yourself thread :3
 

HappyNisa

Super Moderator
Staff member
2565 Oh wow you're soo quick D: I am only at 1.5 hour of music XD I still need half an hour XD so like 15 songs D: You any idea, it has to be calm but not all depressing XD but also no rapping or dance or something XD