Nederland en België

-lexus-

Visions of Hell
#21
[quote name='Lily']Aha ;O Eerlijk gezegd heb ik geen idee waarom deze site ook gemaakt is.. Of wat er in Ae is gebeurd. Haha ik kwam nauwelijks meer op MF maar de lay-out van deze website trok me aan ; D What can I say... Im singleminded? D: SSA? Ken ik denk ik niet :| En ja dat heb ik wel gemerkt, ik vind het ook bijzondere amuserend hoe sommige leden hier simpel weg zo grof, bot en lelijk doen xD. Beeeetje zielig O_O Jij moet vooral doorgaan ;D heb ik meer om te lezen xD hahah



Studeren in Limburg :O en hoe gaat dat allemaal?! Ik versta ze nauwelijks :|



Maar goed, ik moet maar weer eens slapen, society calls me to be presentable tomorrow morning [as always]~



See you around ^^[/QUOTE]

Ja, meneer Zero Poenix is een beetje erg bot idd. En geen zorgen, waar discussies zijn, ben ik waarschijnlijk ook XD.



En ja, ze zijn nauwelijks te verstaan in Limburg als ze in het Limburgs praten. Maar zoals ik al zei, mijn studie is Engels talig :p



Anyways, sure, see you around :p
 

HappyNisa

Super Moderator
Staff member
#22
Oohh oh mijngod >.> Ik moest echt wat vaker hier komen ahah Ik had het dus echt opgegeven hier binekort meer Nederlanders binnen te zien stromen XD Ach jaa 8D Als het alleen maar Lily and Lexus hier zijn dan was de gewone garage gelukig al genoeg om jullie te ontdekken :p Nou ja Lily via skype dan en niet de garage maar toch 8D

Jullie wonen wel allebei helemaal aan de andere kant van NEderland ehehe niet dat nederland zo groot is ofzo maar toch :p niet even snel hoi zeggen ofzo XD Ahaha alle mensen op het internet wonen verweg :( Nou ja behalve dan het meisje dat ik op youtube ontmoette zij woonde "maar" anderhalf uur rijden met de auto van mij vandaan XD toch al dichterbij dan Limburg of Brabant :/



Ohh and Lexus Lily was being paranoid en had haar plaatsnaam verwijdert van haar bericht ahah maar die plaatsnaam is nog steeds the lezen in jouw quote van haar bericht XD XD misschien kan je zo aardig zijn dat even te veranderen lool anders heeft het weinig zin xD



Oh en ik ben het helemaal met jullie eens dat het belachelijk moeilijk is Nederlands the praten hier xD voelt vreselijk onnatuurlijk aan ^^" maar ja ik moet zelf zeggen dat ik buiten de computer soms ook niet kom op Nederlandse woorden en ik dus maar gewoon over ga op Engels.. ehehe toch wel gek hoor xD maar jaa scheelt wel weer met mijn engelse toetsen :p



jaaa ik ben veel te ... talkative (<-- zie hier heb je het weer ik weet het Nederlandse woord even niet tis zo gek om een woordenboek te moeten pakken om Engels Nederlands iets op te zoeken)
 

-lexus-

Visions of Hell
#23
Dus jij komt van ergens uit het hoge noorden zo te horen? :p



Meh, als ik in Amersfoort zit is alles wel redelijk dichtbij. 2 uur met de auto/trein als je geen file/vertraging hebt (dus bijna nooit <_<)



En oh goed dat je het zegt. Ik had nog helemaal niet gezien dat Lily de plaats had verwijderd.



Maar leuk om nog een Nederlander te spreken :D
 

Lily

Dead is the new alive.
#24
Oh mijn god OTL

Wat een blunder!! hahaha... xD Ik had nog niet door dat je me gequote had (yey nieuwe werkwoorden maken)~ En idd ik was een beetje paranoïde ;_;

We moeten deze thread (geen idee wat het Nederlands hiervan is... onderwerp? ehh) levend houden!! >_<
 

-lexus-

Visions of Hell
#25
JAA, lang leve het Nederlands, lang leve het Koninkrijk der Nederlanden.



Oh, dat koste me moeite om te zeggen. Ik heb om eerlijk te zijn echt niks met Nederland, anders dan dat ik er ben geboren en dat ik hier woon....voorlopig.
 

Lily

Dead is the new alive.
#26
Hoezee~! Koninkrijk der Nederlanden Hoezee, Hare Majesteit de Koningin van Nederlanded prinses van Oranje-Nassau. Zo dat was een mondvol xD



Meeh Ik heb eerlijk gezegd ook niets met Nederland. Maaar als ik dat zeg word ik bestempeld as 'niet geïntegreerd' XDD
 

-lexus-

Visions of Hell
#27
Hmm tsja. Ik zie er te Nederlands uit om te zeggen dat ik niet geintergeerd ben. Dus als alles zo door blijft gaan ben ik straks een 'verrader van het vaderland' ofzo XD



Ohhh, dat zou echt geinig zijn. En tevens het teken dat ik per direct moet verhuizen naar een ander land :p
 

Lily

Dead is the new alive.
#28
lololololol~ xD Ik denk ook dat je dan het land uit word getrapt... Figuurlijk natuurlijk x] Want Nederland is oh zo Modern en ontwikkeld ._. *kuch*
 

HappyNisa

Super Moderator
Staff member
#29
Whahah omg XD Niet echt het hoge noorden ^^" I woon in Purmerend .. dus als je in Amersfoort bent, ben je niet gek ver weg van me :p Amersfoort Maassstricht is eeen veeeell langr end in iedergeval XD





Hmm ik kan niet zeggen wat ik van Nederland vind :/ heb het niet zo met het koninklijk huis en er is niet echt iets dat ik echt bijzonder vind aa n NEderland... nou ja misschien de vrijheid dan maar die wordt ook al zo beperkt met onze hielenlikkende poiiltiekepartijen. omg laat dat zitten alsjeblieft geen gesprek over politiek XD Ahah maar ja ik zie mezelf niet verhuizen naar het buitenland XD Misschien wel HEEL VEEL reizen naar andere landen weet je wel als het zou kunnen op zn minst twee maanden per jaar in een ver weg (of niet zo ver weg) ander land zitten. Maar nee ik denk niet dat ik zelf naar het buitenland zal verhuizen. Ik heb sowieso al veel minder op met Duitsland en Belgie en om nog verder te wonen wordt het weer zo lastig met familie bezoeken ^^" Ik ben nogal oerhollands ahah xD Ik heb ook nog eens een kleine familie en jaaa iedereen van mijn familie woont in Alkmaar Zaandam of Purmerend lekker knus bij elkaar. Ik denk dat ik dat vreselijk zou misen als ik in het buitenland zou gaan wonen ><
 

Lily

Dead is the new alive.
#30
Ik heb niet zo heel veel familie in Nederland en dat scheelt ook wel. Een groot gedeelte woont in Duitsland en de overige back in Turkije. Om nu te beslissen om naar het buitenlad te gaan vind ik nog veel te snel. Ik wil iig mijn Masters halen voordat ik eigk denk aan settlen (als in een vaste baan blablabla) Ik wil wel eerst een aantal maanden gewoon reizen. Ik heb een aantal vrienden die connecties hebben met een Weeshuis in Australië dus ja wrom niet~ als ik tegen die tijd natuurlijk niet van gedachte veranderd ben. Ik ben wel blij dat ik met mijn opleiding overal ter wereld te werk kan gaan. Dat hindert me iig niet x]
 

-lexus-

Visions of Hell
#31
Ik wil zowiezo verhuizen naar Berlijn zodra ik klaar ben met mijn studie. Of hopelijk zelfs al tijdens me studie. Die stad is geweldig :D



En ja, Purmerend is niet zo ver weg vanaf Amersfoort. Zeker niet ten opzichte van Maastricht. Maar dat is ook echt een rot eind. 2,5 uur treinen is verschikkelijk :(
 

HappyNisa

Super Moderator
Staff member
#32
Oh ja wat studeerde je ookalweer Lily? Ik wilde Universitaire Pabo gaan doen.. voro het pabo gedeelte zou ik waarschijnlijk in het buitenland moeten bijscholen (zeker als het een taal is die ik niet spreek lol) en dat Pedagogische wetenschappen gedeelte denk ik niet dat dat bijschling nodig zou hebben maar ach ja als ik ooit aal naar het buitenland zou willen gaan bekijk ik die opties dan wel



Berlijn.. Duitsland ahah ik zei al heb ik niets mee... was ooit in Duitsland en Berlijn en zo en toen liep ik op krukken.. en ik kan je vertellen dan is Duitsland een regelrechte hel D< Stad zelf zag er wel prima uit.. ehehe maar ja die krukken en die verdomde pijn in mijnknie hebben het waarschijnlijk al wel gewoon verpest >.> misschien zou ik er weer eens heen moeten gaan maar shhh

ik haat die deutshe sprache D< ik weet niet waarom het voelt als of ik alleen maar IN mijn mond praat zegmaar alsof de woorden bijna uitkots nee ok niet he ik kan het niet uitleggen XD ahah ik kan prima duits spreken maar ik vind het altijd vreemd aan voelen XD alsof het een vervreemding van Nederlands is... wat het ergens ook wel een beetje is :?)



Ik ga in November wel naar Limburg yeaay 8D Ik ga naar een concert van Within Temptation 8D heb er zoooo belachelijk veel zin in xD
 

-lexus-

Visions of Hell
#33
Ik kan echt niks van Duits :( Ik moet die taal nog steeds leren. Wel geinig aangezien meer dan de helft van de mensen op mijn studie uit Duitsland komen. Misschien moet ik hun om hulp vragen. Maar ik weet wat je bedoelt. Duits is een heel harde taal, perfect om heel hard in te schreeuwen :p soms wel een beetje...verwarrend. Soms klinken mensen vreselijk boos terwijl ze dat helemaal niet zijn.



En ja, je moet Berlijn echt een keer zien zonder dat je pijn hebt of in krukken ofzo loopt. Ik kan me goed voorstellen dat er anders geen bal aan is. Maar goed, ik denk dat geen enkele stad leuk is als je met krukken loopt en pijn hebt.
 

HappyNisa

Super Moderator
Staff member
#34
Echt niet :eek: ahah ik heb Duits in mijn examen pakket mijn eindexamen Duits is aanstaande vrijdag xD ahaha maar niet zo handig als je naar Berlijn wil verhuizen en je niet goed Duits kan XD ik denk dat het verstaan overigens wel meevalt omdat het best lijkt op NEderlands XD Ja heel harde taal :/ Nederlands is zacter en zangeriger hoewel klanken als de k en de g van ons ook als harde klanken worden beschouwd :/



Jaaa ahaha maar Berlijn is een hel omdat ahah Duitsland zo vreselijk NIET plat is xD NEderland valt wel te doen maar Duitsland was een en al heuvel xD vreselijk vermoeiend en pijnlijk XD en ach ik zie wel waneer ik ooit weer eens in Berlijn kom ^^" opzich niet zo HEEL verweg maar toch net iets te ver om even op beooek te gaan XD
 

-lexus-

Visions of Hell
#35
[quote name='HappyNisa']Echt niet :eek: ahah ik heb Duits in mijn examen pakket mijn eindexamen Duits is aanstaande vrijdag xD ahaha maar niet zo handig als je naar Berlijn wil verhuizen en je niet goed Duits kan XD ik denk dat het verstaan overigens wel meevalt omdat het best lijkt op NEderlands XD Ja heel harde taal :/ Nederlands is zacter en zangeriger hoewel klanken als de k en de g van ons ook als harde klanken worden beschouwd :/



Jaaa ahaha maar Berlijn is een hel omdat ahah Duitsland zo vreselijk NIET plat is xD NEderland valt wel te doen maar Duitsland was een en al heuvel xD vreselijk vermoeiend en pijnlijk XD en ach ik zie wel waneer ik ooit weer eens in Berlijn kom ^^" opzich niet zo HEEL verweg maar toch net iets te ver om even op beooek te gaan XD[/QUOTE]

Oooh, veel success met je examens dan al vast! Ah, gelukkig heb ik dat allemaal al lang achter me :)



En tsja, ik zoek wel een baan waar ik niet goed Duits voor hoef te kunnen. Misschien een een of ander Europees instituut. En anders volg ik wel een paar spoed lessen Duits :p Hehehehe, ik heb het toen op de Havo met een 5.45 gehaald. Het laagst haalbare om toch nog steeds een 6 te halen XD



Maar niet plat? Berlijn is niet echt heuvelig toch? Ja, wel veel trappen voor de metro enzo.
 

Lily

Dead is the new alive.
#36
[quote name='HappyNisa']Oh ja wat studeerde je ookalweer Lily? Ik wilde Universitaire Pabo gaan doen.. voro het pabo gedeelte zou ik waarschijnlijk in het buitenland moeten bijscholen (zeker als het een taal is die ik niet spreek lol) en dat Pedagogische wetenschappen gedeelte denk ik niet dat dat bijschling nodig zou hebben maar ach ja als ik ooit aal naar het buitenland zou willen gaan bekijk ik die opties dan wel



Berlijn.. Duitsland ahah ik zei al heb ik niets mee... was ooit in Duitsland en Berlijn en zo en toen liep ik op krukken.. en ik kan je vertellen dan is Duitsland een regelrechte hel D< Stad zelf zag er wel prima uit.. ehehe maar ja die krukken en die verdomde pijn in mijnknie hebben het waarschijnlijk al wel gewoon verpest >.> misschien zou ik er weer eens heen moeten gaan maar shhh

ik haat die deutshe sprache D< ik weet niet waarom het voelt als of ik alleen maar IN mijn mond praat zegmaar alsof de woorden bijna uitkots nee ok niet he ik kan het niet uitleggen XD ahah ik kan prima duits spreken maar ik vind het altijd vreemd aan voelen XD alsof het een vervreemding van Nederlands is... wat het ergens ook wel een beetje is :?)



Ik ga in November wel naar Limburg yeaay 8D Ik ga naar een concert van Within Temptation 8D heb er zoooo belachelijk veel zin in xD[/QUOTE]



Ik studeer Accountancy :3 Natuurlijk moet ik dan wel voor belastingrecht/erfrecht/privaatrecht bijscholen maar in principe volgt Nederland bijna identiek de internationale 'spelregels' :3



omg within temptation <333
 

HappyNisa

Super Moderator
Staff member
#37
[quote name=''[lexus'];76870']ooh, veel success met je examens dan al vast! Ah, gelukkig heb ik dat allemaal al lang achter me



En tsja, ik zoek wel een baan waar ik niet goed Duits voor hoef te kunnen. Misschien een een of ander Europees instituut. En anders volg ik wel een paar spoed lessen Duits :p Hehehehe, ik heb het toen op de Havo met een 5.45 gehaald. Het laagst haalbare om toch nog steeds een 6 te halen XD



Maar niet plat? Berlijn is niet echt heuvelig toch? Ja, wel veel trappen voor de metro enzo.[/quote]



Dank je ik heb het nu allemaal recht voor mijn neus liggen 8D >.<" Morgen Scheikunde nou DAT is het vak waar ik me het meeste zorgen over maak de flauwerikken moesten die toets ook het meteen aan het begin plannen >.<



Hmm nou ja als je Engels studeert lijkt me dat helemaal niet zo een gek idee XD



Hmm nee Berlijn was niet het heuveligst maar ik ben met school zeg maar Duitsland in getrokken met mijn Duitse Clusterklas ^^" Was op zich wel leuk maar we moesten veel HEEL veel lopen. En als je dan op krukken loopt is een zeg maar een drempel al een heuvel XD ahah maar ja Berlijn was inderdaad niet het heuveligst... dat was waar ze die Weihnachtsmarkt hielden de uuh O_O Köln ahah in Köln was het vreselijk daar liep echt niets recht XD





@ Lily Jaaaaaa Whitin Temptation 8D 8D 8D ik wil er ZOO graag heen XD
 

HappyNisa

Super Moderator
Staff member
#39
Eheheh ik wil er al JAREN heen en mijn pappa zei opeens Nisa *big smile* Raad een wat ik te pakken heb kunnen krijgen? ehehe 3 kaarten voor within temptaion 8D Hij had er zelfs meteen een besteld voor mijn vriendin T^T Ik houd van mijn pappa XD ahah dus na jaren verlangen om naar een concert te gaan van Within Temptation ga ik EINDELIJK dit jaar in November woohooo en mijn vader heeft er zelfs een heel weekendje weg achter aan geplakt ahah zodat we naaar het concert niet dat hele eind terug hoeven te reizen XD Mijn vader is ZOOO super ahah ben zoo blij dat hij Within Temptation ook geweldig vind xD





Maar ik moet gaan .. Pianoles!