Nederland en België

HappyNisa

Super Moderator
Staff member
#10
Ahah ja lol ik was eigenlijk al van plan een thread hier aan te maken voor het geval de Nederlanders hier ooit komen XD maar je was me al voor :) Ik hoop dat de Nederlanders hier ook wat gaan schrijven xD op die manier weet ik het wanneer iemand Nederlands is :p Het zal niet de eerste keer zijn als ik maanden met iemand in het Engels praat om er dan mpas achter te komen dat de ander ook NEderlands is ahaha XD
 

-lexus-

Visions of Hell
#13
Yaaaay, wat een blijde boodschap :p



Hmm, ik ben ondertussen zo gewend om Engels te spreken dat het me moeite kost om weer naar het Nederlands over te schakelen.
 

-lexus-

Visions of Hell
#15
Yep, ik ook. Helpt natuurlijk ook niet dat ik een opleiding in het Engels volg :p



En dat spellings controle van Firefox ook op het Engels staat ingesteld.
 

Lily

Dead is the new alive.
#16
Hahaha~ Of dat ik op Skype en FB in het Engels aan het praten ben : D



Omg my Dutch is failing me... WHAT DO I DO NAO D:



Ik had eigk nooit verwacht dat er wel vier Nederlanders/Belgen hier op MT zouden zijn : D Nouja, ik wist natuurlijk wel dat Nisa hier was Dx
 

-lexus-

Visions of Hell
#17
Lol. Ik ken hier op een paar mensen van aE bijna niemand. En geen van die mensen is Nederlands. Dus ja....



Anyways, waar in Nederland/België kom je vandaan?
 

Lily

Dead is the new alive.
#18
Jij komt van Ae? Ben er nooit geweest eigk :O... Meesten op MT ken ik wel van MF



Ik kom uit Brabant ~ en jij?









/paranoid x]
 

-lexus-

Visions of Hell
#19
[quote name='Lily']Jij komt van Ae? Ben er nooit geweest eigk :O... Meesten op MT ken ik wel van MF



Lily is paranoid :p[/QUOTE]

Ja, daar ken ik Emeralda en Crom ook van. Was daar Smod enzo, tot ze er een einde aan maakte. Nu zit ik voornamelijk op SSA en daar ken ik ook een paar mensen van. Maar die hebben niet zon leuke debat/discussie forum, en dat is toch het gene wat ik het liefst doe op het internet, zoals je misschien al hebt gemerkt :p



En ik kom oorspronkelijk uit Amersfoort, maar ik woon en studeer nu in Maastricht, dus ik ga alleen nog maar in het weekend terug naar Amersfoort.
 

Lily

Dead is the new alive.
#20
Aha ;O Eerlijk gezegd heb ik geen idee waarom deze site ook gemaakt is.. Of wat er in Ae is gebeurd. Haha ik kwam nauwelijks meer op MF maar de lay-out van deze website trok me aan ; D What can I say... Im singleminded? D: SSA? Ken ik denk ik niet :| En ja dat heb ik wel gemerkt, ik vind het ook bijzondere amuserend hoe sommige leden hier simpel weg zo grof, bot en lelijk doen xD. Beeeetje zielig O_O Jij moet vooral doorgaan ;D heb ik meer om te lezen xD hahah



Studeren in Limburg :O en hoe gaat dat allemaal?! Ik versta ze nauwelijks :|



Maar goed, ik moet maar weer eens slapen, society calls me to be presentable tomorrow morning [as always]~



See you around ^^