Nederland en België

-lexus-

Visions of Hell
#64
Wat voor examen had je vandaag?





Helaas, ik moet nog iets meer dan 2 weken volgens mij voordat ik klaar ben. Miss zelfs nog wat langer o_O oh well.
 

HappyNisa

Super Moderator
Staff member
#65
Vandaag had ik Engels ahah appeltje eitje :p



Morgen heb ik Latijn en Biologie ehehe talking about doomsday xD



Oh wow je hebt nog twee weken toetsweek of nog twee weken school? O_O
 

Lily

Dead is the new alive.
#66
Pfft, ik moet nog 5 weken werken en dan heb ik zomervakantie :3

Maar eerst nog eventjes een stageverslag van 30 pagina's schrijving binnen nu en 10 dagen x] haha ik ben egt geweldig met plannen~



Ohhh Latijn en Biologie :O. Ik heb nooit Latijn gehad maar mijn Bio examen was echt een makkie ='D maar dat is alweer 2000 jaar terug
 

-lexus-

Visions of Hell
#67
ja idd, ik had mijn bio examen gehaald zonder er ooit een boek voor open te doen.



En ik heb deze/volgende week gewoon nog les, en de week daarop examens. iig een herkansing.



En ik heb daarnaa ook nog ergens herkansingen, maar alleen als ik vakken van dit blok niet haal.
 

HappyNisa

Super Moderator
Staff member
#68
Whahah ja nou ja ik sta dus een 5.4 voor bio dus ik hoop dat hij inderdaad makkelijk is XD

Zelfde geldt voor Latijn trouwens >.<



En jaaaaa hoe wil je dat in 10 dagen gaan schrijven Lily :eek:





@lexus oooh jaa ik heb ook nog herkansingen ergens >.< maar ik heb het idee dat ik of gewoon helemaal zak of gewoon helemaal slaag >.< als iik iets moet gaan herkkansen is dat sowieso een wonder en als dat het geval is ben ik bacng dat het scheikunde zal moeten zijn en jaaaa >.< ik denk niet dat ik scheikunde voldoende KAN maken XD
 

Lily

Dead is the new alive.
#69
Ik heb geen idee hoe ik dat voor mekaar wil krijgen. xD

Waarschijnlijk veel 'inspiratie' opdoen van medestudenten XD haha ik heb trouwens al een opzetje van pagina of 6 dus ;3
 

-lexus-

Visions of Hell
#70
Dat dacht ik ook van Biologie en wiskunde. Ik had het hele jaar geen enkel biologie examen gehaald en ik stond ook iets van een 5,3 of zo. Maar ik kon het laten vallen mocht het niet lukken, dus vandaar had ik er ook niet voor geleerd. En toen kwam het examen en het was gewoon zo.....basic. Ik kon het gewoon halen op basis van wat ik had opgestoken door een beetje op te letten tijdens de lessen.



Ik faalde wiskunde de eerste keer, deed de herkansing een paar weken later, ook niet voor geleerd, en toen had ik het wel gehaald, ook nog met een 7 ofzo.





[MENTION=390]Lily[/MENTION], veel success. Ik heb al moeite als ik 1500 woorden moet schrijven in 5 dagen. OH SHIT! DAAR WOU IK VANDAAG AAN WERKEN! Oh well, ik heb nog tot woensdag :p
 

HappyNisa

Super Moderator
Staff member
#71
6/30 en nog 10 dage te gaan jaaaa pfff dat ziet eruit aslof je rustig aan kan doen XD niet dus





@lexus whahah weet je XD ik heb moeite als het minder dan 1000 woorden moet zijn >.< als ik eenmaal bezig ben schrijf ik zo 2000 woorden in een uur XD
 

Lily

Dead is the new alive.
#73
weetje wat het is. Als ik nou eenmaal op dreef ben kan ik zo binnen een avond een pagina of 5 vol schrijven. En het hoeft natuurlijk ook niet 30 VOLLE pagina's te zijn *smirk*

Maar toch bedankt XD ~
 

-lexus-

Visions of Hell
#78
Whoooohooooo, laatste paper van het jaar vandaag ingelevered. Tenminste, als ik er minstens een 4 voor haal. Anders wordt het herkansen.
 

-lexus-

Visions of Hell
#80
Kom ook in Maastricht studeren




Oh, maar alleen als je aan de faculty of arts and social sciences gaat studeren. Ik heb gehoord dat andere faculteiten nog wel gewoon nog ff door moeten gaan....